هست
قطره ها که می بارد
بلور ها که می ریزد
لبخند ها که می آیند
تو هستی
ای هستِ هستی ...
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت 19:21 توسط صاحب دنیای کوچک
|
بلور ها که می ریزد
لبخند ها که می آیند
تو هستی
ای هستِ هستی ...
چشمات باز میشه
نگاهت میکنه
بلند میشی
نگاهت میکنه
راه میری ... میدویی ... حرف میزنی ... میخوری .............. گناه میکنی ...
اون هنوز داره نگاهت میکنه
نگاهت میکنه و لبخند میزنه
...
...
...
خودتم بخوای نمیتونی پل های پشت سرتو خراب کنی
چون نگاهت میکنه و نمیذاره ...
هنوز امید داره ... همیشه امید داره ...
امید برای ما مال وقتیه که نمیدونیم و تنها کاری که از دستمون بر میاد امید داشته
اما اون میدونه و امید داره ... همینه که خداست ...